دوشنبه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
  • اخبار
  • دانلود
    • رسانه
    • مرتبط
  • دسته‌بندی نشده
  • رسانه ها
  • روابط عمومی
  • یادداشت

یک خبرنگار

  • خانه
  • اخبار
  • روابط عمومی
  • رسانه ها
  • دانلود
  • یادداشت
خبر فوری
  • صدور مجوز ارتباطات سلامت از سوی هیات نظارت بر مطبوعات
  • هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد
  • در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حمید ضیایی‌پرور مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها شد
  • «رسانه» کارمند روابط عمومی ‌نیست

روابط‎عمومی و اعتبار اجتماعی سازمان

ارسال شده توسط:سردبیر تاریخ ارسال: خرداد ۲, ۱۳۹۵ در یادداشت ۰

جواد قاسمی| رشد و توسعه کمی و کیفی فعالیت‏های روابط‏ عمومی در سال‏های اخیر، در مقایسه با دهه‏ های قبل چشمگیر و قابل توجه بوده است، اما با توجه به این روند مثبت و امیدوارکننده، هنوز درصد قابل توجهی از مدیران به خودباوری لازم در مسولیت حساس و تاثیر گذار روابط عمومی نرسیده اند‏ و همواره  به دنبال اجرای فرمایشات مدیران ارشد سازمان‏های خود هستند و به‎جای این‏که خطوط راهبردی حرکت‏های ارتباطی سازمان را طراحی و برای تصویب مراجع بالاتر ارایه نمایند، صرفا در حد یک مجری دستورات تنزل پیدا می‏کنند. در صورتی‏که در حوزه‎ی ارتباطات سازمانی، این مدیر روابط‏ عمومی است که باید استقلال رای داشته باشد و بر اصول و سیاست‏های تعیین‎شده در روابط‏ عمومی که به‏ وسیله صاحب‏نظران حوزه‏ ی ارتباطات مورد تاکید قرار گرفته باشند، پافشاری کرده، نگذارند عده‏ای با انحراف از مسیر اصلی روابط‏ عمومی را سکوی پرش خود تبدیل کنند.

فعالیت‏های ارتباطی روابط‏ عمومی اگر متکی بر مطالعات میدانی و بررسی‏های اجتماعی باشد، ماندگاری بیشتری خواهد داشت. روابط‏ عمومی پژوهش ‏محور می‏تواند در راهبری سازمان به ‏عنوان مشاوری امین نقش ‏آفرینی کند و این مهم با دانش و تجربه‏ ی مدیر روابط‏ عمومی ارتباط مستقیم دارد.

نقد افکارعمومی در ارتباط با سازمان، تولید محتوا و مستند‏سازی از جمله اقداماتی است که در سال‏های کمتر مورد توجه مسوولین روابط‏ عمومی قرار گرفته است؛ اینگونه فعالیت‏ها می‏تواند ارزش و اعتبار هر سازمان را بالا برده و این حرفه ارزشمند  را در جایگاه اصلی خود قرار دهد.

به‏ نظرمی‏رسد حفظ موقعیت اجتماعی هر سازمان به‏عهده‏ی مدیریت و تمامی کارکنان در سطوح مختلف هر موسسه است، اما در این میان بیشترین مسوولیت را روابط‏عمومی برعهده دارد. بدین معنا که اعتبار اجتماعی هر سازمان و پایداری آن در گرو تحقق ماموریت‏های استراتژیک روابط‏عمومی است. برای انجام این وظیفه مهم، به‏‎کارگیری افراد آگاه، متعهد و صاحب‏فکر و اندیشه، زمینه‏ساز ایجاد روابط‏عمومی نوین در کشور خواهد بود.

مدیرمسوول و سردبیر ماهنامه “روابط عمومی”

برچسبها
جواد قاسمیروابط عمومیروابط‎عمومی
tweet

درباره سردبیر

مطالب مرتبط

  • مطالب تان را در فضای مجازی خوب سرو کنید

    مطالب تان را در فضای مجازی خوب ...

    اسفند ۲۰, ۱۳۹۵

  • چند قدم حرفه ای برای مدیریت ارائه مطالب در شبکه های مجازی

    چند قدم حرفه ای برای مدیریت ارائه ...

    اسفند ۲۰, ۱۳۹۵

  • آیا می‌خواهید روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی خود را به سطح بالایی برسانید؟

    آیا می‌خواهید روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی ...

    اسفند ۲۰, ۱۳۹۵

  • بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی ...

    آبان ۴, ۱۳۹۵

یک نظر بدهید

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.

پیوندهای مرتبط

  • روابط عمومی نوین ایران
  • جامعه روابط عمومی
  • ارتباطات سلامت
  • جامعه خبری روابط عمومی

جامعه روابط عمومی

جامعه روابط عمومی

  1. مطالب داغ
  2. مطالب تازه
  3. نظر
  4. برچسبها
  • بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات

    بررسی ضرورت تاسیس سازمان نظام روابط عمومی و ارتباطات

    آبان ۴, ۱۳۹۵
  • «رسانه» کارمند روابط عمومی ‌نیست

    «رسانه» کارمند روابط عمومی ‌نیست

    خرداد ۲, ۱۳۹۵
  • حال روابط عمومی بهتر از دیروز است!

    حال روابط عمومی بهتر از دیروز است!

    خرداد ۲, ۱۳۹۵
  •  مسئولیت سنگین ما

     مسئولیت سنگین ما

    خرداد ۲, ۱۳۹۵
  • روابط‎عمومی و اعتبار اجتماعی سازمان

    روابط‎عمومی و اعتبار اجتماعی سازمان

    خرداد ۲, ۱۳۹۵
  • صدور مجوز ارتباطات سلامت از سوی هیات نظارت بر مطبوعات

    صدور مجوز ارتباطات سلامت از سوی هیات نظارت بر مطبوعات

    آبان ۱۲, ۱۳۹۷
  • هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد

    هیات نظارت بر مطبوعات با صدور مجوز برای روابط عمومی نوین ایران موافقت کرد

    شهریور ۱۴, ۱۳۹۷
  • تجلیل از جامعه روابط عمومی در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

    تجلیل از جامعه روابط عمومی در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

    تیر ۲۸, ۱۳۹۷
  • اهمیت برنامه روابط‌عمومی بیمارستان ، مخاطبان و روش های توزیع

    اهمیت برنامه روابط‌عمومی بیمارستان ، مخاطبان و روش های توزیع

    فروردین ۱۷, ۱۳۹۷
  • نقش فراحرفه ای روابط‌عمومی بیمارستان ها

    نقش فراحرفه ای روابط‌عمومی بیمارستان ها

    اسفند ۱۷, ۱۳۹۶
احمد عامری روابط عمومی بیمارستان روابط عمومی بیمارستان برنامه روابط عمومی سازمان نظام روابط عمومی جواد قاسمی روابط‎عمومی سازمان روابط عمومی سید غلامرضا کاظمی دینان ارتباطات رسانه سازمان صنفی رابط عمومی بازاریابی اهداف کانال پینترست اینستاگرام فیسبوک طرح محتوا مخاطبین اسلاید روابط عمومی الکترونیک شبکه مجازی فرآیند مدیریت مطالب طرح تحریریه

ارتباطات سلامت

design

  • rss
© Copyright 2013, All Rights Reserved. | Powered by AmeriWeb